Jump to content

Mine-Paper


Message added by TopicLocker3000

This topic was automatically locked after 6 months of inactivity. If you are the topic owner, please contact a moderator to have it unlocked.

Recommended Posts

você poderia criar um programa específico para criar papéis de parede, porque o meu computador não executa as versões recentes do meu imator, o que significa que eu não tenho os bons recursos para criar um papel de parede perfeito

you could create a specific program to create wallpapers because my computer does not run the recent versions of my imator, which means I do not have the good features to create a perfect wallpaper

Edited by Batoto
I pasted the wrong translation
Link to post
Share on other sites

On 1/7/2019 at 12:33 PM, TheFastFilms said:

IiCZwGL.png

 

 

Here is the translated post for English users:


"you could create a specific program to create wallpapers because my computer does not run the recent versions of mine-imator, 
which means I do not have the good features to create a perfect wallpaper"

My reply is that you should either upgrade your computer if it can't run Mine-Imator, or see if disabling the high-quality render mode works.

Google translated reply to Portuguese:

 

você deve atualizar seu computador se ele não puder executar o Mine-Imator ou verificar se a desativação do modo de renderização de alta qualidade funciona.

my computer does not accept updates and does not accept graphics card

meu computador não aceita atualizações e não aceita placa gráfica

Link to post
Share on other sites

Just now, Ghatos said:

Então você tem que comprar outro PC ?

What a shame that Brazil does not sell cheap like other countries that use dollar, outside unemployment, (I'm simply saying that I can not and I do not work, How can I buy one like this?)

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Create New...