Fray

Members
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Reputation Activity

  1. Upvote
    Fray reacted to 9redwoods for a status update, This is a glitch, right? ...right?   
    This is a glitch, right?

    ...right?
  2. Upvote
    Fray reacted to BaconSandwich for a status update, Honestly, one feature I feel like we need for Hytale to be fully customizable is the   
    Honestly, one feature I feel like we need for Hytale to be fully customizable is the ability to texture and model your character manually (probably with the model maker suite) in case the character you want can't be made with the prefab options. I kinda doubt I'll be able to recreate my current character in Hytale, so it'd be nice to know I'll be able to take it into my own hands as an alternative. This would make it easier for a lot of people to transition into Hytale, some examples from here being the whole of @9redwoods's skin and the nice specially modeled tail on @Fray's character. Also, since they showed off the facial expression capabilities, they should let players make a map of where specific parts of their face are and how they should move and interact with the rest of the face, or even just give the option to turn that off for characters like mine. Oof, long post lol
  3. Upvote
    Fray got a reaction from Davi12345 for a status update, *inhales* I HIT FRICKEN 400 REP!!!! Thanks so much, But I’m going to wait till I hit   
    *inhales*
    I HIT FRICKEN 400 REP!!!!
    Thanks so much, But I’m going to wait till I hit 500 to make a wallpaper soooo
    i love you all
  4. Upvote
    Fray got a reaction from Davi12345 for a status update, *inhales* I HIT FRICKEN 400 REP!!!! Thanks so much, But I’m going to wait till I hit   
    *inhales*
    I HIT FRICKEN 400 REP!!!!
    Thanks so much, But I’m going to wait till I hit 500 to make a wallpaper soooo
    i love you all
  5. Upvote
    Fray reacted to 9redwoods for a status update, HOLY FLIP   
    HOLY FLIP

  6. Upvote
    Fray reacted to david for a status update, Trying out some art in Photoshop with my Wacom Cintiq Pro 13 ☕ The character is from   
    Trying out some art in Photoshop with my Wacom Cintiq Pro 13 ☕ The character is from an animation I'm working on.
     
  7. Upvote
    Fray got a reaction from EmberWing for a status update, Oof im so close to 400 rep I literally have no clue how I went from doing fad shet to   
    Oof im so close to 400 rep
    I literally have no clue how I went from doing fad shet to making "good" content
  8. Upvote
    Fray got a reaction from EmberWing for a status update, Oof im so close to 400 rep I literally have no clue how I went from doing fad shet to   
    Oof im so close to 400 rep
    I literally have no clue how I went from doing fad shet to making "good" content
  9. Upvote
    Fray reacted to 9redwoods for a status update, I don't understand why people like keeping things unedited. Sure, it gives them bragg   
    I don't understand why people like keeping things unedited. Sure, it gives them bragging rights and all, but it's just them keeping themselves at a level they can't pass without editing.
  10. Upvote
    Fray reacted to 9redwoods for a status update, HOLY FLIP subscribe   
    HOLY FLIP

    subscribe
  11. Upvote
    Fray reacted to TheJeweledWolf for a status update, It feels so good to rp again. @Hagus we miss you a lot, and we hope your animation is   
    It feels so good to rp again.
    @Hagus we miss you a lot, and we hope your animation is going well.
  12. Funny
    Fray reacted to 9redwoods for a status update, *meme* @Ghatos   
    *meme*
    @Ghatos
  13. Upvote
    Fray reacted to Slime for a status update, 6 points from 500 rep. Took me long enough to get here. its going to take just as lon   
    6 points from 500 rep. Took me long enough to get here. its going to take just as long to get to 1,000
  14. Sad
    Fray got a reaction from TheFastFilms for a status update, Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from ano   
    Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from another disease. They both were great animators and artist as well as good friends. May they Rest In Peace.
     
    im legit crying right now this is just sad
  15. Sad
    Fray got a reaction from TheFastFilms for a status update, Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from ano   
    Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from another disease. They both were great animators and artist as well as good friends. May they Rest In Peace.
     
    im legit crying right now this is just sad
  16. Sad
    Fray got a reaction from TheFastFilms for a status update, Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from ano   
    Two members of the Hyuns Dojo died. One from a lung transplant and the other from another disease. They both were great animators and artist as well as good friends. May they Rest In Peace.
     
    im legit crying right now this is just sad
  17. Upvote
    Fray reacted to EmberWing for a status update, Almost to 100 rep!   
    Almost to 100 rep!  
  18. Upvote
    Fray reacted to TheJeweledWolf for a status update, Thanks for 300 rep!   
    Thanks for 300 rep!
  19. Wow
    Fray got a reaction from WAZZL3 for a status update, Mineshaft is right. I only cause problems... Im just going to take a break from the f   
    Mineshaft is right. I only cause problems...
    Im just going to take a break from the forums for a little bit
    Sorry for everything I caused, sorry for being the stupid one again
  20. Upvote
    Fray got a reaction from WAZZL3 for a status update, CONGRATS YOU HAVE 300 REP!! 😊   
    CONGRATS YOU HAVE 300 REP!! 😊
  21. Upvote
    Fray reacted to WAZZL3 for a status update, almost to 300 rep   
    almost to 300 rep
  22. Upvote
    Fray reacted to Ghatos for a status update, Thank you so much for this! Didn't expected this rig pack to get that many upvotes ?   
    Thank you so much for this!

    Didn't expected this rig pack to get that many upvotes ?
  23. Sad
    Fray got a reaction from ThatRobloxerGamerYT for a status update, I cant talk to my best friend anymore because we were working on a school project and   
    I cant talk to my best friend anymore
    because we were working on a school project and instead of rewriting or doing my own work my stupid teacher had to talk to my mom
     
    so now im down to 1 friend.......
     
    WHY AM I STUPID ;-;
  24. Upvote
    Fray got a reaction from BaconSandwich for a status update, Holy crap im at 303 rep!!! YAY, thanks guys (video or wallpaper coming soon)   
    Holy crap im at 303 rep!!!
    YAY, thanks guys  
     
     
    (video or wallpaper coming soon)
     
  25. Upvote
    Fray got a reaction from BaconSandwich for a status update, Holy crap im at 303 rep!!! YAY, thanks guys (video or wallpaper coming soon)   
    Holy crap im at 303 rep!!!
    YAY, thanks guys  
     
     
    (video or wallpaper coming soon)
     
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.